Igår, Idag, Imorgon

Det känns som andra sidan jorden fast det är ca 7 timmar från stan (Stockholm), känslan av längtan
ökar mer och mer visst är det jag själv som av gör hur lång distansen är mellan Dig och Jag...
viskade tyst - jag behöver dig.. men ingen hörde inte ens jag själv...
Det har regnat hela dagen tanken slog mig att det kanske fanns en mening för det... Tanken har jag inte kommit på
men det kommer nog slå mig som blixten slår ner på de höga träden?!
huvudet dunkar som en bas låda och hjärtat slår snabbare än en trummis på en rock konsert..
mentaliteten är att jag alltid har rätt även fast jag har fel.. visst vi är lekande barn fast vi skjuter varandra... en och en ramlar vi ner, gräs planen är grönare än den va förr dock fylld av minnen, minnen som vi leker men i oss ro fyllt och tyst... jag skrattar till men vid nästa ögonblick känner jag en tår falla ner för min kind men ändå ler jag när kommer ihåg hur solen lös i mitt ansikte sist jag låg här..
Rädd för ensamhet? faktiskt inte det är mer tomheten inom mig jag fruktar.....
hade jag förlorat minnet som kanske är det närmaste jag har
hade jag fyllts av tomhet.
Och Ja de är jag rädd för!

Bless/ Blaccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0