The psycho is trapped in me!

Jag är förvirrad, rädd och oron springer i mig. Med en fast fasad som jag länge övat på är jag i dina ögon kontrollerad varje rörelse du ser är som en koreografi, det du inte hör är musiken. jag leker med din hjärna förvirrar dig gör dig rädd så att du aldrig kan lösa min fasad. Jag skrattar inombords men du ser inte, du ser heller inte den fina linjen mellan falskhet och äkta eller den mellan lek och "på riktigt".. Du är mitt offer.. Du talar med en fin ton sitter med rak rygg  lite då och då tittar jag på dig, jag försöker lägga klart mitt pussel. Jag iakttar dig som en tiger iakttar sitt byte, jag ser din fasad men vad är det du döljer? jag ser hur du tar tag i ditt glas, jag ser hur vätskan lent åker ner för din hals men jag ser inte en skymt av din hemlighet... Min analys har ett frågetecken...
Jag är tagen av min lek så tagen att jag i ett litet ögonblick lät dig vara
spelets härskare men det är som vanligt när man spelar mot en amatör som inte använder sina kort... RÄTT...
vet du vad?
Du kunde nästan se det säger jag med ett leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0