KAN VI STICKA NU??

Sitter här och stirrar mig blind på Peace and Loves poster.. jag vill ju åka nu.
Jag har packat tittat igenom min packning, rakat/vaxat benen, fixat allt jag behöver, lyssnat på nästan alla band/ artister som ska spela,
rökt massa cigg, druckit 3 lätt öl, gått lös på mitt hår och nu sitter jag här helt uttråkad, rastlös och sömnlös!!
sa jag att jag är helt klar för att dra?
Helt ärligt så är det första gången i mitt liv som jag lääääängtar till måndag.
Vill ha det nu nu nu nu nu nu..
Vad skulle Jack Daniels säga om han kunde prata?
Nått som Lets get drunk and nasty booi!?
eller nått smart som Do everything i wouldent do, and tell me all about it!?




Jag är så sjukt peppad men än är det några timmar kvar..
Vill göra den här skiten right now!
FierceLove
-Blaccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0