Måndag en rosédag?

Måste säga att det är skönt att vara hemma i stockholm igen... efter många om och men inga men.. Men en för många för sovningar... hur som helst så är jag här nu.
Måndagen började helt lugnt med skön musik och en underbar halvtimma i duschen.
Efter de drog jag mot St. Eriksplan med andra ord till kontoret. Tappade även bort mig mellan Odenplan och          St. Eriksplan tacka gudarna för taxi stockholm.
Många främmande ansikten och svett senare så var jag i sandsborg, där mina tjejer va nära fläkten och i Sex and the city´s värld. Fast de var mer lyckliga över att röka cigg än att träffa mig men där satt vi alla tre och njöt av ciggen
snackade skit, såg mer av våran favorit serie.. tills vi vart rastlösa och en aningen hungriga. Efter att min kära vän visat sina bröst i ett woohoo var det dags att äta mer dags för våran 4 part att komma vilket hon gjorde
lyckligtvist så hade även hon cigg med sig hehe
Nu satt vi mätta och belåtna men vad skulle vi göra?
Dricka VIN yääähe
och så vart det vi handlade rosévin och öl satte oss vid Kalbergsslott
och hade det mysigt, vi träffade även två buddister  Munk och nunna jag blev helt tår ögd Börja stor lipa.
En stund senare var det dags att packa och dra men jag och M var inte riktigt redo för de så vi tog oss ett natt dopp vilket var en fail men den bjuder vi la på elle?! efter de var det Grappa som lockade men fin besök från Umeå.. trevligt trevligt.
Snipp snapp slut så va denna berusade Rosédag slut
- Blaccc
Vad händer imorgon tro? Tequila Tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0