iakttagen?



Jag: har du aldrig kännt att något som inte är från vår värld iakttar dig?
Martin: njaa typ när jag rökat för mkt vadå då ? _ÅP?
Jag: aldrig när du är hemma, typ när du funderar påå att dra i snoppen eller när du petar dig själv i näsan?
Martin: HAHA nej du då ?
Jag: jaa jag känner mig övervakad hela tiden... kan fan inte en gå på toa
Martin:  vad beror det på då ?`
Jag: iblad så känner jag att det är fullt av video kameror som filmar varje steg jag tar, Blir lita nojjig ja jag känner mig övervakad, som om någon iakttar mig från ett huvud kontor med massa deformerade E.T liknade gåsar... HJÄÄÄLP
Martin: HAHA det är lugnt är nog bara nojja
Jag: neeeeeeeeeeeeeeej jag vet att dom tittar på mig!!!!!



Jag: du nicole?
Nicole: jaa?
Jag: har du känt dig iakttagen?
Nicole: haha, ja, har man väl
Jag: asså inte av nån från jorden
utan från nått som inte finns i vår värld?
Nicole: näää
Jag: säkert?
Nicole: ja, haha
Jag: hmm, du kanske inte är medveten för jag vet att dom tittar
Nicole: vilka??
Jag: deformerade E.T liknade gåsar
Nicole: okej? hur har du fått kännedom om dem då??
Jag: jag har gått runt hela dan hört massa koder, jag har satt tejp över alla webb kameror..
Nicole: vad har du tagit idag?
Jag: jag har ätit tonfisk med makaroner, vaniljglass med jordgubbar, och rostade mackor med hallon sylt + mjölk
Nicole... jag vet att dom tittar på oss nu
Nicole: vad är det för koder??
Jag: dom låter typ så hät.. hdd585ddbhd255
sen slutar det och jag hör bara en öööööööhhhhggggggggggggg
det betydet säkert vi övervakar
Nicole: alltså, va?
Jag: jaaa...
ibland surrar det i väkkarna
väggarna
detta är värre än FRA lagen
jag svär
Nicole: låter koko
Jag: sluta det är sant... dom lyssnar på oss, ser oss, vet allt
jag hör fler koder
kjdkd5586411d56465dssss
Jag: du nicole?
Nicole: jaa?
Jag: har du känt dig iakttagen?
Nicole: haha, ja, har man väl
Jag: asså inte av nån från jorden
utan från nått som inte finns i vår värld?
Nicole: näää
Jag: säkert?
Nicole: ja, haha
Jag: hmm, du kanske inte är medveten för jag vet att dom tittar
Nicole: vilka??
Jag: deformerade E.T liknade gåsar
Nicole: okej? hur har du fått kännedom om dem då??
Jag: jag har gått runt hela dan hört massa koder, jag har satt tejp över alla webb kameror..
Nicole: vad har du tagit idag?
Jag: jag har ätit tonfisk med makaroner, vaniljglass med jordgubbar, och rostade mackor med hallon sylt + mjölk
Nicole... jag vet att dom tittar på oss nu
Nicole: vad är det för koder??
Jag: dom låter typ så hät.. hdd585ddbhd255
sen slutar det och jag hör bara en öööööööhhhhggggggggggggg
det betydet säkert vi övervakar
Nicole: alltså, va?
Jag: jaaa...
ibland surrar det i väkkarna
väggarna
detta är värre än FRA lagen
jag svär
Nicole: låter koko
Jag: sluta det är sant... dom lyssnar på oss, ser oss, vet allt
jag hör fler koder
kjdkd5586411d56465dssss
Snart börjar koderna igen..
jag måste lähgga mig under sängen
hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: iz

hahahahahahahahaha skön kompis du verkar ha :)

2010-07-29 @ 12:41:55
Postat av: iz

Läste fel, skön du verkar va menade jag haha :)

2010-07-29 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0